wtorek, 19 września 2017

KONKURS! "Dance, Sing and Love. Miłosny układ" - Layla Wheldon


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest Sense of Reading, a fundatorem nagrody wydawnictwo Editio Red.
2. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie: Gdybyś miał/miała opisać swój charakter za pomocą stylu tańca, jaki byłby to styl i dlaczego? Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona egzemplarzem "Dance, sing, love. Miłosny układ".
2. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do trzech dni po zakończeniu w osobnym poście na blogu.
3. Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu.
4. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
5. Udział w konkursie mogą brać jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski. 


Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostaniesz także publicznym obserwatorem bloga oraz polubisz fanpage wydawnictwa Editio Red, Layli Wheldon oraz Sense of Reading na Facebooku. 

Powodzenia! :)

6 komentarzy :

  1. Pierwsze co mi przyszło do głowy to balet. Dlaczego? Otóż...
    Ten rodzaj tańca charakteryzuje się m. in.:
    Delikatnością - symbol mojej zbyt wielkiej wrażliwości
    Ukrytym pięknem - jeśli ktoś mnie bliżej pozna, to nie jestem wcale taka zła, jak niektórzy uważają.
    Cierpieniem - bardzo łatwo mnie zranić
    Poświęceniem - obtarte do bólu stopy baletnicy symbolizują mój ból, który jest skutkiem poświęcenia się dla kogoś.
    Często próbuję uszczęśliwić innych nawet własnym kosztem. Nie jestem z tego dumna, jednak cały czas nad tym pracuję.
    W balecie jest coś, co do mnie pasuje... Ta niewinność, która niekiedy przeciera się z naiwnością. Jednak ten rodzaj tańca ma jeszcze zalety, które także dobrze mnie opisują,np. delikatność, czy swojego rodzaju piękno. Tak, zdecydowanie balet jest czymś co idealnie mnie odwzorowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Free style! Tak jak z obrazków można stworzyć połączenie, kolaż, tak i z moich cech charakteru i temperamentu można stworzyć freestylową mieszankę taneczną: tango odzwierciedlające namiętność, ale i szczerość patrzenia ludziom w oczy; hip-hop jako swoboda wyrażania swoich myśli i opinii, które nie zawsze innym przypadają do gustu; krakowiak jako szacunek dla wartości i silnego kręgosłupa moralnego; i wreszcie pogo jako niekontrolowane wybuchy emocji i uczuć. Z pozoru wszystkie te style taneczne wręcz wykluczają się wzajemnie, a jednak wprawny tancerz jest w stanie odtańczyć układ w ich zmiennym rytmie. Podobnie jest z moją osobowością - pozornie niepasujące do siebie elementy, cechy tworzą moje "ja" i na jakimś poziomie harmonizują ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taniec nowoczesny - to jest taniec, w którym zasadniczo nie ma żadnych reguł. Do tańców nowoczesnych możemy zaliczyć tańce uliczne, tańce w klubach.. czyli spotykamy się ze swobodną możliwością ruchów i taka właśnie jestem JA. Nienawidzę rutyny, dlatego też nie wybrałam np. Tanga (bo uwierzcie mi jestem temperamentna jak właśnie ten taniec, bo wkurzyć to ja się potrafię), ale w takim razie byłabym każdym tańcem - salsa, która jest dość żywiołowa i seksowna, tańcem klasyczny, który jest piękny i delikatny. Jestem osobą szczerą, która lubi mówić to co czuje. Nie lubię nudy, dlatego ciągle szukam nowych wyzwań i poznaje coś nowego. Uwielbiam kiedy w moim życiu coś się dzieje, mój świat nabiera wtedy kolorów. Skoro taniec nowoczesny to ta swoboda wyrażania siebie na różne sposoby, wyrażania swoich uczuć to właśnie ten taniec doskonale by mnie opisał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mogłoby to być pasodoble. Pełne drapieżności, pasji i swego rodzaju namiętności. Zupełnie jak ja. Kiedy kocham lub nienawidzę to robię to na sto procent. Kiedy potrafię się na coś uprzeć, to nie ma na mnie mocnych. O swoje marzenia mogę walczyć nawet z całym światem. I jak w pasodoble, mój charakter składa się z trzech części. Po pierwsze, wejście na arenę, czyli moje przyczajenie się do walki. Następnie, sama walka z bykiem, czyli branie życia za rogi. No i parada. Mój triumf, którym kocham się napawać. Nawet jeśli sukces jest minimalny, a byk (czyt. problem) nadal oddycha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój charakter można opisać przy pomocy tańca klubowego. Taniec solo - podobnie jak styl mojego życia, wolę trzymać się osobno, bo przecież tylko słabe osoby trzymają się w grupie. Samemu jest trudniej przetrwać, to kształtuje moją siłę i niezależność. Cieszę się dniem dzisiejszym i żyję nim. Taniec jest niezwykle energiczny, żywiołowy, charyzmatyczny - podobnie jest z moim charakterem. Kreatywny taniec - kreatywne podejście do życia -
    oraz swoboda i poczucie własnej wartości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalony wygibaniec bez zasad i kroków :P
    Puszczam z dzieciakami ich wyśmienicie mądre pioseneczki, gasimy światło, włączamy światełka które mrugają na suficie i skaczemy ;)
    To jest zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators